مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-19سياسي

عقب نشینی آمریکا از مکانیسم ماشه نتیجه سیاست برجامی رهبری است


عقب نشینی آمریکا از مکانیسم ماشه نتیجه سیاست برجامی رهبر معظم انقلاب است ولی آمریکا باید در عمل تحریم ها را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و اجتناب از گناه و معصیت، اظهار داشت: اقامه واجبات، پرهیز از گناه و رعایت مسائل دینی و زندگی بر محور دین نشانه متقین است.

وی با بیان اینکه سال روسیه و با بیان اینکه روسیه حامی منافع ایران در مجامع بین المللی بوده و چندین بار قطعنامه های ظالمانه علیه ایران را وتو کرده، ادامه داد: ارتباط با کشورهای قدرتمند شرقی جزو دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه ارزش سفر رییس مجلس به روسیه به خاطر اینکه حامل پیام مقام معظم رهبری هم بود، دو چندان شد، تصریح کرد: انتخاب رییس جمهور جدید آمریکا هیچ تاثیری در روابط ایران با روسیه نخواهد داشت.

وی به اهمیت و دستاوردهای سفر رییس قوه قضاییه به عراق اشاره کرد و با بیان اینکه این سفر در حالی که دشمنان دو ملت در حال اختلاف افکنی هستند بسیار حائز اهمیت بود، یادآور شد: استقبال بی نظیر مردم عراق از آیت الله رییسی و شعارهایی که در حمایت از ایران و بر علیه آمریکا داده شد نشانه شکست آمریکا در عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی آمریکا از مکانیسم ماشه نتیجه سیاست برجامی رهبری است

عقب نشینی آمریکا از مکانیسم ماشه نتیجه سیاست برجامی رهبری است