مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-19سياسي

اعطای لوح تقدیر و تندیس جایزه حقوق بشر اسلامی به المنظری


درهجدهمین آیین پویش ره سلامت که با حضور معاون بین الملل ستاد حقوق بشر برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس جایزه حقوق بشر اسلامی، به احمد المنظری مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی اهدا گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از کشورهای پیشتاز و موفق بوده بلکه بزودی واکسن بومی خود را به جهانیان عرضه خواهد کرد؛ واکسنی که به دلیل نگاه اسلامی ایران به حقوق بشر، امکان استفاده آن برای کلیه کشورهای جهان ولو دولت های ظالمی که از ارائه دارو به بیماران تالاسمی و پروانه ای کشورمان نیز استنکاف ورزیده اند، فراهم خواهد بود.

وی تاکید کرد: همانطور که کشورهای جهان سال ها قبل در آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار عدم سو استفاده از این سازمان به بهانه کمک های مالی توسط برخی اعضا شدند، سازمان بهداشت جهانی نیز در ایفای مسئولیت خطیر خود هرگز نباید تحت تاثیر دول بزرگ قرار گرفته و کمک و حمایت مالی آنها موجب به خطر افتادن ماموریتش و دخالت در اجرای سیاستهای حقوق بشر محور این سازمان شود.

ضرورت توجه و اولویت بخشی سازمان بهداشت جهانی به کشورهای آسیب پذیر در جریان مبارزه با ویروس کرونا و سایر چالش ها و تهدیدات بهداشتی و پاسداشت از کرامت انسانها فارغ از ملیت و محل جغرافیایی و نهایتاً ضرورت تلاش در سیاست زدایی از این حوزه از دیگر مطالب ارایه شده از سوی معاون امور بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای لوح تقدیر و تندیس جایزه حقوق بشر اسلامی به المنظری

اعطای لوح تقدیر و تندیس جایزه حقوق بشر اسلامی به المنظری