مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-19اقتصادي

تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان، مطالبه به حق مردم بیضا


نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا، تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان را یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بیضا به ویژه قطعه 7 دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در جلسه بررسی موانع سد راه ساخت و تکمیل آزادراه شیراز – اصفهان با اشاره به میزان خسارت های مالی و تلفات جانی که به دلیل اینکه محور اصلی عبور و مرور مردم این شهرستان با قطعه هفت آزادراه شیراز اصفهان تلاقی پیدا کرده و حدود سه سال قبل تخریب و به جاده متروکه قدیمی منتقل شده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت به دلیل اینکه محور قدیمی فاقد استاندارهای لازم می باشد مردم این شهرستان روزانه در این محور شاهد وقوع تصادف، واژگونی و ترافیک سنگین هستند.

وی افزود: تعداد تصادفات به حدی است که صبر و طاقت مردم تمام شده و فقط وفقط خواهان بازشدن مسیر اصلی گذشته هستند و در واقع از خیر محسنات احتمالی این آزادراه گذشته اند؛ لذا  تنها خواهش و درخواست مردم این شهرستان تسریع در اجرای عملیات اجرایی قطعه هفت است.

در ادامه صادقی، معاون پارلمانی وزارت دفاع نیز در این زمینه گفت: وزارت دفاع از تمام امکانات و تجهیزات خود جهت تسریع در ساخت و تکمیل این آزادراه استفاده خواهد کرد و آمادگی خود را جهت انجام هر نوع همکاری لازم اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان، مطالبه به حق مردم بیضا

تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان، مطالبه به حق مردم بیضا