مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 19:002021-02-18فرهنگي

طاووس های شیرازی به جشنواره فیلم کوتاه رضوی رفتند


فیلم مستند «طاووس ها پرواز را نمی فهمند» ساخته مشترکِ علی بلندنظر و محمد ناصریراد محصول انجمن سینمای جوانان شیراز، به چهاردهمین جشنواره ملی فیلم رضوی راه یافت.

- شیراز- فیلم مستند طاووس ها پرواز را نمی فهمند ساخته مشترکِ علی بلندنظر و محمد ناصریراد محصول انجمن سینمای جوانان شیراز، به چهاردهمین جشنواره ملی فیلم رضوی راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، تصریح کرد: در این مستند تلاش کردیم روایتی تجریدی از سیل 5 فرودین سال 1398 را به نمایش گذاشته و سعی ما بر این بود که این حادثه تلخ با 21 نفر کشته، به دست فراموشی سپرده نشود.

محمد ناصریراد دیگر کارگردان این اثر که پیش از این مستندهای دروازه حقیقت و من میخوام معتاد بشم را در کارنامه دارد، ضمن بیانِ اینکه سینما اساساً نوعی تفکر بصری است و فیلم مستند به طور خاص نگرش بصری یا تصویری مبتنی بر شناخت واقعیت است (بازتاب نظریه سینما چشم ژیگا ورتوف)، ادامه داد: این فیلم، نمایشی مستندگونه با داستان یا با رویداد دراماتیزه شده (مستندی که در آن جنبه های نمایش و داستان وجود دارد)، به شیوه بازنماییِ واقعیت و بازسازی، تولید شده است.

این مستند ساز شیرازی افزود: در این مستند طاووس دروازه قرآنِ شیراز لب گشوده و حادثه ی سیل شیراز را از جریده ی خود روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاووس های شیرازی به جشنواره فیلم کوتاه رضوی رفتند

طاووس های شیرازی به جشنواره فیلم کوتاه رضوی رفتند