مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:502021-02-18حوادث

دستگیری سارقین مسلح و ضاربان طلافروش سمنانی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دستگیری سارقین مسلحی که روز گذشته دست به سرقت از یک طلافروشی در سمنان زده بودند خبر داد و گفت: این سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از دستگیری سارقین مسلحی که روز گذشته دست به سرقت از یک طلافروشی در سمنان زده بودند خبر داد و گفت: این سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

محمدشریف ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان، سارقان مسلح در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

محمدشریف ابراهیمی گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سمنان بلافاصله دستورات لازم جهت شناسایی سارقان و کشف عوامل صادر شد که نهایتاً با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی ونیروی انتطامی استان، سارقان مسلح شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد قضایی از در حال تکنیل بودن این پرونده خبر داد و اضافه کرد: همکاران ما در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی این پرونده هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: دادسرای سمنان تمامی مساعی و همت خود را به منظور تأمین امنیت شهروندان و حفظ آسایش آنان به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقین مسلح و ضاربان طلافروش سمنانی

دستگیری سارقین مسلح و ضاربان طلافروش سمنانی