مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-18سياسي

تعهد مجمع خیرین برای تجهیز، تعمیر و ایجاد 6 کتابخانه عمومی در خراسان رضوی


مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتاب خوانی خراسان رضوی، متعهد تجهیز ،تعمیر و ایجاد 6کتابخانه عمومی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جلسه مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتاب خوانی خراسان رضوی که با حضور خیران و نیک اندیشان استان در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد، با اشاره به اتفاقات بسیار با عنوان اقدامات در حال اجرای اداره کل در ماه های آینده یادکرد.

خراسان رضوی در حوزه توسعه فرهنگی و کتابخانه ای پیشتاز است در ادامه نیز مدیرعامل مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتاب خوانی خراسان رضوی در این جلسه توفیق خدمت در عرصه ترویج فرهنگ کتاب خوانی را لطف خداوند دانست.

محمدحسین روشنک ادامه داد: از این که خداوند به ما آبرو و اعتبار و احترام اجتماعی عنایت کرده است تا از این احترام اجتماعی در حوزه ارتقای ساعت مطالعه و کتاب خوانی استفاده کنیم خداوند را شاکر و سپاسگزاریم.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ورود به چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در این 42 سال سپری شده خدمات و آورده های ارزشمندی داشته است که متأسفانه این خدمات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد مجمع خیرین برای تجهیز، تعمیر و ایجاد 6 کتابخانه عمومی در خراسان رضوی

تعهد مجمع خیرین برای تجهیز، تعمیر و ایجاد 6 کتابخانه عمومی در خراسان رضوی