موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-18سياسي

برای برخورد با تخلف خط قرمز نداریم/ عملکرد حرفه ای خبرنگاران گلستان در انعکاس تخلفات


قاطعانه و برابر قانون با هر فردی در هر جایگاه مسوولیتی که باشد و مرتکب تخلف شود برخورد خواهد شد و در برخورد با فساد و تخلف هیچگونه خط قرمزی در استان گلستان نداشته و نخواهیم داشت.

- هادی حق شناس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، ضمن تقدیر از این خبرگزاری به منظور انعکاس فعالیت های انجام شده در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انعکاس موفقیت های دولت در تمام سطوح در کنار بیان نقد در مسیر دلسوزی و توسعه کشور، باعث پیشرفت بیش از پیش و حرکت به سمت جامعه ای بانشاط تر و پویاتر خواهد شد.

وی ادامه داد: گردش آزاد اطلاعات یکی از اتفاقات بزرگ و نشان دهنده حرکت در مسیر دموکراسی و گام  موثر به سمت ایجاد عدالت در سطح جامعه است.

* اینکه رسانه ای شجاعانه با اطلاعات موثق تخلفی را منتشر می کند برگ زرینی در انقلاب اسلامی است/ در برخورد با فساد و تخلف هیچگونه خط قرمزی در استان گلستان نداریم استاندار گلستان تصریح کرد: اینکه رسانه و خبرنگار در کشور ما با شجاعت نسبت به انعکاس و انتشار تخلف و البته براساس اطلاعات موثق اقدام می کند، برگ زرینی در انقلاب اسلامی است.

حق شناس با بیان اینکه فساد و تخلف در هیچ سطحی پذیرفتنی نیست، گفت: قاطعانه و برابر قانون با هر فردی در هر جایگاه و مسوولیتی که باشد و مرتکب تخلف شود برخورد خواهد شد و در برخورد با فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برخورد با تخلف خط قرمز نداریم/ عملکرد حرفه ای خبرنگاران گلستان در انعکاس تخلفات

برای برخورد با تخلف خط قرمز نداریم/ عملکرد حرفه ای خبرنگاران گلستان در انعکاس تخلفات