مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-18حوادث

توزیع نخستین کمک ها بین زلزله زدگان وسط ستاد فرمان امام


به دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام نخستین محموله امدادی شامل 5000 بسته غذایی و اضطراری و اقلام بهداشتی و ضدکرونایی به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله 5.

6 ریشتری شب گذشته در منطقه سی سخت، نیرو های امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن امدادرسانی، اقدام به راه اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تامین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب دیدگان کردند.

وی افزود: امروز همچنین با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام نخستین محموله امدادی شامل 5000 بسته اقلام غذایی و بهداشتی به این منطقه ارسال و توزیع آن آغاز شد.

وی درخصوص جزییات این اقلام گفت: 500 پتو، 100 چادر، 1000 بسته خشکبار، 3000 بسته آب معدنی، 500 غذای کنسروی و آماده و همچنین 2000 بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی بخشی از این محموله هستند که توسط نیرو های جهادی همکار ستاد در حال توزیع است.

وی با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا دراین منطقه گفت: از فردا با راه اندازی آشپزخانه اضطراری توسط قرارگاه جهادی ستاد دراین منطقه، روزانه بیش از 1000 وعده غذای گرم بین زلزله زدگان توزیع خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نخستین کمک ها بین زلزله زدگان وسط ستاد فرمان امام

توزیع نخستین کمک ها بین زلزله زدگان وسط ستاد فرمان امام