مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-18حوادث

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز


فرمانده انتظامی دیلم از کشف یک دستگاه پژو پارس سرقتی با پلاک جعلی در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ رضا اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مامورین ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل خودرو های عبوری منتهی به استان خوزستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: با استعلام به عمل آمده از پلاک خودرو مشخص شد که پلاک جعلی بوده و خودرو نیز دارای سابقه سرقت در مرداد ماه سال جاری از شهر اراک است .

این مقام پلیس با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و خودرو نیز تحویل مالک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم در پایان به شهروندان گفت: برای پیشگیری از سرقت خودرو بایستی از لوازم ایمنی استفاده کنند و خودرو خود را در پارکینگ های عمومی که دارای نگهبان هستند پارک کنند.

دستگیری 2 سارق با 4 فقره سرقت فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری 2 نفر سارق حرفه ای منزل و کشف 4 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر گناوه ، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز