مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-18سياسي

واکنش میرزایی نیکو به خبر شکایت 220 هزار نفر از روحانی


قاسم میرزایی نیکو نماینده ادوار مجلس در واکنش به خبر ثبت شکایت از رییس جمهور در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم یکسری افراد از گذشته تا به امروز که مجلس را در دست گرفته اند از سر کینه آن قدر از دولت و روحانی عصبانی و ناراحت هستند هر کاری که .

- قاسم میرزایی نیکو نماینده ادوار مجلس در واکنش به خبر ثبت شکایت از رییس جمهور در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم یکسری افراد از گذشته تا به امروز که مجلس را در دست گرفته اند از سر کینه آن قدر از دولت و روحانی عصبانی و ناراحت هستند هر کاری که به نظرشان برسد انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به جای دشمنی با رییس جمهور، حواس مان به دشمنان بیرون از کشور باشد.

قاسم میرزایی نیکو در واکنش به خبر ثبت شکایت از رییس جمهور در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم یکسری افراد از گذشته تا به امروز که مجلس را در دست گرفته اند از سر کینه آن قدر از دولت و روحانی عصبانی و ناراحت هستند هر کاری که به نظرشان برسد انجام می دهند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که البته بعید می دانم نمایندگان در برخی از امور اختیار تام داشته باشند، عنوان کرد: اولین کاری که نمایندگان مجلس یازدهم پس از آغاز به کارشان انجام دادند این بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش میرزایی نیکو به خبر شکایت 220 هزار نفر از روحانی

واکنش میرزایی نیکو به خبر شکایت 220 هزار نفر از روحانی