مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-18اجتماعي

باغ پرندگان قم فاقد مجوز بهره برداری بوده است


اداره کل حفاظت محیط زیست قم در بیانیه ای اعلام کرد: این اداره کل موافقت اصولی و موقت باغ پرندگان صادر کرد، اما تا کنون هیچ گونه مجوز بهره برداری برای این پروژه صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در بیانیه ای با اعلام اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم نیز برای مساعدت و تسهیل در امور، موافقت اصولی و تأسیس موقت سه ماهه را با ذکر نواقص طرح برای باغ پرندگان صادر می کند اعلام کرد: تا کنون هیچ گونه مجوز بهره برداری برای این پروژه صادر نشده است.

این بیانیه به شرح زیر است: شیوع آنفولانزای پرندگان در باغ پرندگان شهر مقدس قم و تلف شدن و معدوم کردن تعداد 692 پرنده وحشی ارزشمند، اتفاق بسیار ناگوار زیست محیطی است که احساسات عموم مردم و دوستداران طبیعت و محیط زیست را به شدت جریحه دار کرده و بدون تردید عادی سازی آن از طریق جنجال رسانه ای و متهم ساختن دیگران، قابل توجیه و چشم پوشی نیست.

بر همین اساس نکاتی به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع همشهریان محترم می رسد؛ با این وجود امیدواریم توجه، تعهد و دغدغه مندی همه مردم و مسؤولان نسبت به رعایت قوانین و ضوابط زیست محیطی در تمامی بخش ها، از بروز چنین آسیب ها و فجایعی که امنیت روانی و سلامت عمومی جامعه را با مخاطره مواجه می کند، جلوگیری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ پرندگان قم فاقد مجوز بهره برداری بوده است

باغ پرندگان قم فاقد مجوز بهره برداری بوده است