مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-18اقتصادي

احداث 100 هزار واحد مسکن محرومین در اولویت بنیاد مسکن


معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن گفت: احداث 100 هزار واحد مسکن برای محرومان در اولویت برنامه های بنیاد مسکن قرار دارد و تلاش بر احداث واگذاری این واحدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی درفشی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح یکی از کارخانجات زیر نظر بنیاد مسکن در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن که به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می کند، برای تأمین مصالح استاندارد و مطلوب خود از تولیدات بنیاد بتن وابسته به بنیاد مسکن استفاده می کند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارخانه های بنیاد بتن به صورت مناسب و متناسب با شرایط اقلیمی هر منطقه تولید و روانه بازار مصرف می شود تا در بحث استحکام بنا و همچنین ساخت اصولی و فنی واحدهای مسکونی روستایی و حتی شهری مورد استفاده قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان های بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری های روز است که قطعاً در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کرده و به نوعی هزینه تخریب و دوباره کاری در ساخت واحدهای مسکونی را به حداقل برسانیم.

درفشی ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را به ویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی ضروری اعلام کرد و افزود: در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 هزار واحد مسکن محرومین در اولویت بنیاد مسکن

احداث 100 هزار واحد مسکن محرومین در اولویت بنیاد مسکن