مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:452021-02-18اقتصادي

نباید اردبیل به انبار کارخانه های بزرگ کشوری تبدیل شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: شایسته نیست استان اردبیل با ظرفیت های بی نظیر در بخش کشاورزی و تولید محصولات دامی، به انبار کارخانه های بزرگ نظیر میهن و شیر پگاه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: به رغم هماهنگی و صدور مجوزهای قانونی در شهرستان پارس آباد شرکت میهن قرار بوده واحد تولیدی را در این منطقه راه اندازی کند اما با وجود دریافت پنج هکتار زمین هنوز این مجموعه راه اندازی نشده بلکه کارخانه میهن در تلاش است تا این زمین را به انبار توزیع محصولات خود در منطقه تبدیل کند.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا احداث کارخانه تولید محصولات فرآوری شیر توسط شرکت پگاه در اردبیل به سرنوشت شرکت میهن دچار نشود چرا که شایسته نیست اردبیل به انبار کارخانه های بزرگ کشور در توزیع محصولات تبدیل شود بلکه نیازمند سرمایه گذاری در بخش تولید و فرآوری محصولات در این استان هستیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به تنگناها و مشکلات کشاورزان و عدم توسعه یافتگی صنایع تبدیلی اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد در استان اردبیل زنجیره تولید و فرآوری محصولات کشاورزی در بخش های زراعی، باغی و دامی در مطلوب ترین حد به انجام رسیده و در صدور مجوزها نیز سختگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اردبیل به انبار کارخانه های بزرگ کشوری تبدیل شود

نباید اردبیل به انبار کارخانه های بزرگ کشوری تبدیل شود