مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-18سياسي

سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است


غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک با تأکید بر تحولات ایجاد شده در ساختار مدیریتی و نظام تصمیم سازی این بانک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، وی ضمن قدردانی از همکاران شعب برای تحقق اهداف کلان بانک در سال جاری گفت : یکی از مهم ترین مزیت های بانک دی در دوره مدیریتی جدید، برخورداری از تیم مدیریتی باتجربه، با دانش، یکپارچه و همدل است که نتایج مدیریت و اصلاح موفق عملکرد بر می شمریم، با بررسی روند های بهبود قابل تحلیل است.

بر همین اساس در بررسی وضعیت بانک ها، اقدامات کوتاه مدت و رشدهای موقت نباید ما را گمراه کند و لازم است بر روی بهبود کیفیت شاخص ها در روندهای بلندمدت و نه در زمان معین، تمرکز کنیم.

رییس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به زمینه های همکاری مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف گسترده آن گفت: فرصت ارائه خدمات به بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه بزرگ ایثارگری یک پتانسیل نهفته برای شعب بانک دی است که با یک برنامه ریزی هدفمند و هم افزایی میان شرکت های گروه مالی دی، زمینه مساعدی برای توسعه زنجیره ارزش و بازاریابی است.

ارجمندی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ سیاست ها و برنامه های شعب در سال 1400، ضمن جهش در سودآوری بانک شاهد ارائه یک تصویر ذهنی مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است

سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است