مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-18سياسي

اندیشه شیخ زکزاکی باید در کل جهان تکثیر شود


مشاور فرهنگی جامعه المصطفی خراسان گفت: شیخ زکزاکی پرچمدار نهضت حسینی است و اندیشه او نه تنها در نیجریه بلکه باید در کل جهان تکثیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن مهدویان در مراسمی که با حضور خانواده شهدای حادثه زاریا در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی به میزبانی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: بالاترین انفاق گذشتن فرد از خانواده است و به همین دلیل قیام عاشورا در جهان طنین انداز شد زیرا امام حسین (ع) در راه اسلام از خانواده اش گذشت؛ شیخ زکزاکی نیز با تاسی از اباعبدالله الحسین (ع)، در حال مقاومت است و جان خود و خانواده اش را در طبق اخلاص گذاشته است.

وی افزود: عاشورا تنها به سال 61 هجری اختصاص ندارد بلکه امروز شمر و یزیدیانی هستند که جلادتر از این دو شخصیت منفور زمان امام حسین (ع) هستند؛ ما باید با کسب تجربه از عاشورای سال 61 نشان دهیم همواره یار امام حسین (ع) هستیم.

مشاور فرهنگی جامعه المصطفی خراسان با بیان اینکه سعادت و عاقبت به خیری در گرو تاسی به سیره اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: قرآن کریم و اهل بیت (ع) دو راه برای هدایت انسان هاست از این رو باید به سمتی برویم که سیره اهل بیت (ع) در زندگی ما جاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه شیخ زکزاکی باید در کل جهان تکثیر شود

اندیشه شیخ زکزاکی باید در کل جهان تکثیر شود