مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-18سياسي

طرح سرای کارگران روزمزد با دستور استاندار خراسان شمالی اجرا می شود


عضومجمع مشورتی دانشجویان خراسان شمالی از تصویب طرح سرای کارگران روزمزد در مجمع مشورتی دانشجویان استاندار در بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی عضومجمع مشورتی دانشجویان خراسان شمالی از تصویب طرح سرای کارگران روزمزد در مجمع مشورتی دانشجویان استاندار در بجنورد خبر داد.

صادق گلیانی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح سرای کارگران روزمزد برای اولین بار در کشور قرار است که اجرایی شود، اظهار کرد: کارگران روزمزد در بجنورد، در دو مکان مشخص چهارراه باسکول و چهار راه میدان بار در فصل های مختلف سال در سرمای زمستان در گرمای هوا چشم انتظار کاری با مزود روزانه هستنند.

وی با بیان اینکه تجمع کارگران در محیط شهری یکی از معضل های شهری است، افزود: نوع به کارگیری این افراد حمل ونقل آنها تا محیط کار، برازنده جامعه اسلامی نیست و از همین جهت اجرای طرح سرای کارگران روزمزد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گلیانی با تاکید بر اینکه کارگران روزمزد با دشواری های بسیاری در جامعه امروزی مواجه هستند، ادامه داد: این طرح ساز و کار و راه حل های مناسبی با امکانات شهری موجود در بجنورد برنامه ریزی شده که این سرا سه بخش اساسی دارد.

عضو مجمع مشورتی دانشجویان استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح سرای کارگران روزمزد توجه ویژه ای برای به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سرای کارگران روزمزد با دستور استاندار خراسان شمالی اجرا می شود

طرح سرای کارگران روزمزد با دستور استاندار خراسان شمالی اجرا می شود