مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-18بين الملل

پایان آتش سوزی در جنگل های مازندران


طی چند روز اخیر در چندین نقطه از مازندران جنگل های هیرکانی دچار حریق شد که با کمک تلاش نیروهای منابع طبیعی و بسیجی و باران رحمت الهی این آتش ها فرو نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ روز گذشته افزایش دما و وزش باد شدید دل نگرانی های زیادی را برای نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست نوشهر به جهت خطر حریق و اتش سوزی در جنگلهای منطقه به وجود آورد؛ بعد از ظهر چهارشنبه بود که خبر آتش سوزی در منطقه جنگلی نهرودبار کجور که دارای شیب زیادی هم بود به نیروهای منابع طبیعی مازندران نوشهر و کجور اطلاع رسانی شد.

علی خزایی فر بخشدار کجور که از روز گذشته خبر وزش باد شدید با سرعت 85 تا 110 کیلومتر در منطقه کجور و ایجاد خسارت در برخی نقاط بخش کجور را اطلاع رسانی بود، در گفت وگو با ایسنا، به آتش سوزی در نهرودبار نیز اشاره کرد و گفت: اینطور که بررسی ها نشان می دهد تعدادی شکارچی غیرمجاز بعد از روشن نمودن آتش در جنگل نسبت به خاموش کردن آن اقدام نکردند و گرمای هوا و وزش باد شدید باعث شد درختان خشک اطراف محل دچار حریق شود و وزش باد آنرا تشدید کند.

وی با تقدیر از حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، مردمی، بسیج و سپاه، هلال احمر و محیط زیست برای مهار اتش سوزی گفت: متاسفانه با وجود سعی و تلاش زیادی که توسط نیروهای حاضر در منطقه صورت گرفت به علت شیب دار بودن منطقه و وجود درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آتش سوزی در جنگل های مازندران

پایان آتش سوزی در جنگل های مازندران