مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-18بين الملل

حضور نیروهای «ناتو» در عراق، اشغالگری محسوب می شود


یک نماینده سابق پارلمان عراق با اشاره به حضور نیروهای نظامی «ناتو» در این کشور، گفت: حضور نیروهای ناتو خود یک اشغالگری محسوب می شود.

- یک نماینده سابق پارلمان عراق با اشاره به حضور نیروهای نظامی ناتو در این کشور، گفت: حضور نیروهای ناتو خود یک اشغالگری محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، شریف المیاحی نماینده سابق پارلمان عراق امروز پنجشنبه سخنانی را در خصوص تداوم حضور نیروهای ناتو در این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: درحال حاضر نیروهای نظامی ناتو در عراق حضور دارند و این حضور به مثابه یک اشغالگری محسوب می شود.

عراق به هیچ نیروی خارجی در خاک خود نیازی ندارد.

نماینده سابق پارلمان عراق با بیان اینکه درحال حاضر از لحاظ امنیتی عراق به یک وضعیت نسبتاً با ثبات رسیده است، تأکید کرد: این نشان می دهد که اساساً نیازی به حضور نیروهای خارجی از جمله ناتو در عراق نیست.

پیشتر نعیم العبودی سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق در گفتگو با روسیا الیوم حضور نیروهای ناتو در این کشور را رد و تاکید کرد که عراق نیازی به این نیروها ندارد.

وی اعلام کرد: حضور هرگونه نیروی نظامی در خاک عراق نیازمند اجازه پارلمان است و ما با حضور هرگونه نیروی نظامی خارجی در خاک کشورمان مخالفیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای «ناتو» در عراق، اشغالگری محسوب می شود

حضور نیروهای «ناتو» در عراق، اشغالگری محسوب می شود