مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-18سياسي

رییس ستاد انتخابات استان یزد منصوب شد


«احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور حکمی از سوی «محمدعلی طالبی» استاندار یزد به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

- ایسنا/یزد احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور حکمی از سوی محمدعلی طالبی استاندار یزد به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در حکم انتصاب رییس ستاد انتخابات استان آورده است؛ در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان یزد در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم.

شایسته است در ایفای مسئولیت واگذار شده با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان و با رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و پرهیز و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی و فراقانونی، فضایی امن و پرنشاط برای حضور و رقابت سازنده داوطلبان انتخابات، ارتقای مشارکت عمومی مردم شریف استان و صیانت تمام و کمال از آرای مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات استان یزد منصوب شد

رییس ستاد انتخابات استان یزد منصوب شد