مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-18پزشكي

ضرورت مراقبت بیشتر مردان در مقابل کرونا


مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی همدان با بیان اینکه شدت ابتلا مردان نسبت به کرونا بیشتر از زنان است گفت: مراقبت مردان در هفته ملی به نام آنها مورد توجه است.

- شهلا نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به هفته ملی سلامت مردان ایرانی (سما) از یکم الی هفتم اسفند اظهار کرد: با توجه به آمار کووید 19 در دنیا­، شدت ابتلا و مرگ و میر مردان نسبت به زنان باعث شده که این موضوع در صدر مسائل مطرح شده در این هفته قرار گیرد.

وی با اشاره به مهمترین عوامل موثر در افزایش ابتلا و مرگ و میر مردان نسبت به زنان گفت: برخی از ویژگی ­های بیولوژیک مردان آ­ن­ها را نسبت به ابتلا به کووید 19 آسیب پذیرتر از زنان می­ سازد.

مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مسؤولیت اجتماعی و شغلی مردان را از دیگر عوامل خواند و افزود: شاغل بودن مردان سبب می شود که تماس های آنها با محیط خارج از خانه و دیگر افراد جامعه بیشتر باشد.

وی به مسؤولیت خانوادگی مردان برای خرید اقلام مورد نیاز خانواده اشاره کرد و گفت: اکثر میانسالان مسؤولیت خرید اقلام ضروری خانواده را به عهده دارند و در معرض خطر بیشتر ابتلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مراقبت بیشتر مردان در مقابل کرونا

ضرورت مراقبت بیشتر مردان در مقابل کرونا