مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-18سياسي

نقش ویژه مراکز علمی در آینده مدیریتی کشور/ لزوم جذب دانشجوی خارجی


امام جمعه بجنورد یکی از راه های نفوذ بر کشورهای دیگر را قدرت علمی و جذب دانشجو دانست و گفت: مراکز علمی و آموزشی مهم ترین نقش را در آینده مدیریتی کشور ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر پنج شنبه در دیدار علاءالدین بروجردی، معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش دانشگاه در کادرسازی و تربیت مدیران آینده کشور، اظهار کرد: مراکز علمی و آموزش مهم ترین نقش را در آینده مدیریتی کشور ایفا می کنند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی باید تحولی در درون نظام ایجاد کنند، گفت: برای ترسیم آینده این نظام، باید به وضعیت آموزش وپرورش و دانشگاه و حوزه نگاه کنیم؛ زیرا مسئولان آینده کشور کسانی هستند که در این مراکز آموزش دیده اند؛ ازاین رو نقش متولیان امر تربیت بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با ثبات مدیریتی مناسبی که دارد می تواند با هدفمندی بیشتری در بحث آموزش ورود کرده و نیاز آینده کشور را مدنظر قرار دهد و همچنین برای توسعه در بخش های مختلف کشور برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه مراکز علمی در آینده مدیریتی کشور/ لزوم جذب دانشجوی خارجی

نقش ویژه مراکز علمی در آینده مدیریتی کشور/ لزوم جذب دانشجوی خارجی