مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-18اقتصادي

پشت پای شهرداری به حقوق 150 شهروند بوشهری!+ عکس


بخشی از اراضی باغ بهزاد واقع در محله های جنوبی شهر بوشهر به عنوان هزینه های پروانه ساخت به نفع شهرداری بوشهرمصادره شده، اما بخش دیگر اراضی که وظیفه زیرسازی بر عهده شهرداری بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم شهرها و گسترش ناموزون و غیراصولی ساختمان ها همیشه محل نزاع شهرداری ها با افراد بوده است که مهم ترین دلیل آن نبود یا گرانی اراضی در شهر یاد شده است.

درعین حال خلاف این موضوع هم ثابت شده است که شهرداری ها متهمان ردیف اول در انجام تعهدات خود و آماده سازی فضای شهری بوده و هستند.

پیگیری خبرنگار فارس در بندر بوشهر حکایت از آن دارد که برخی اراضی با وجود داشتن پروانه ساخت، سال هاست که مورد بی مهری قرار گرفته و علی رغم انجام تمام مجوزهای ساختمانی، شهرداری بوشهر به تعهدات خود عمل نمی کند.

زمین باغ بهزاد در سه راه امامزاده از محلات جنوبی شهر بوشهر یکی از این اراضی است که مالک اصلی پس از واگذاری سهم شهرداری و ادارات خدمات رسان، چند سالی است که تفکیک، صدور سند تک برگ و پروانه ساخت با کاربری مسکونی برای همه اراضی را انجام داده است.

صدور پروانه ساخت از طرف شهرداری به معنای پرداخت همه هزینه ها توسط مالکین و اجرای تعهد امورات زیرساختی اعم از زیرسازی کوچه ها، جدول کشی، آسفالت کوچه ها، واگذاری انشعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پای شهرداری به حقوق 150 شهروند بوشهری!+ عکس

پشت پای شهرداری به حقوق 150 شهروند بوشهری!+ عکس