مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-18ورزشي

بهره برداری از 445 پروژه بهداشتی/اعتبارات سفر نوبخت کامل جذب نشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید براینکه مازندران نیازمند توجه ویژه و تخصیص اعتبارات ملی است، گفت: 445 پروژه بهداشتی ودرمانی طی هشت سال اخیر بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران، افزود: پروژه های ایت سفر باید تا قبل از اتمام دولت به بهره برداری برسند و از سازمان برنامه و بودجه مازندران انتظار می رود اعتبارات مصوب این سفر را به شکل ویژه ای پیگیری کند زیرا تحقق وعده های داده شد به مطالبات مردمی تبدیل شده است.

رازجویان با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه ی آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران شتاب یافته است، اظهار داشت: تخصیص کامل اعتبارات مصوب شده سفر نوبخت برای اتمام پروژه های حوزه آب تا قبل از اتمام دولت، ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه تسریع عملیات اجرایی استادیوم 5 هزار نفری جویبار، تکمیل سکو تماشاگران و تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر و اتمام سالن ورزشی 6 هزار نفره ساری در سفر نوبخت به مازندران مصوب شد، افزود: با تخصیص به موقع و زمان بندی مناسب در اجرا، می توان پروژه های عمرانی را زودتر به بهره برداری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 445 پروژه بهداشتی/اعتبارات سفر نوبخت کامل جذب نشد

بهره برداری از 445 پروژه بهداشتی/اعتبارات سفر نوبخت کامل جذب نشد