مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-18ورزشي

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان دیدار تیم های شهرداری و استقلال خوزستان


مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک، گفت: دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم این رقابت ها به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز محمودزاده ظهر پنجشنبه در جریان سفر خود به آستارا و بازدید از زیرساخت های استادیوم وحدت این شهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش مسئولان شهرستان آستارا و ورزش استان گیلان، عملیات ایجاد زیرساخت ها برای میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در استادیوم وحدت آستارا آغاز شد.

وی با بیان اینکه هنوز خواسته اصلی سازمان لیگ برآورد نشده است، گفت: ما برای برطرف شدن کامل کاستی ها در ورزشگاه وحدت آستارا فاصله داریم و به طور یقین کارهای عمرانی در این ورزشگاه متوقف نمی شود.

محمود زاده، افزود: ایجاد رختکن ها، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره، تأمین سیستم گرمایشی و سایر زیر ساخت ها نیز در ورزشگاه وحدت آستارا انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجوز برگزاری دیدار تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا با استقلال خوزستان در روز شنبه (2 اسفندماه) به شکل مشروط صادر شده است، گفت: صدور مجوز به این معنا نیست که عملیات عمرانی و تکمیل سایر بخش ها از قبیل سیستم روشنایی نیز متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان دیدار تیم های شهرداری و استقلال خوزستان

ورزشگاه وحدت آستارا میزبان دیدار تیم های شهرداری و استقلال خوزستان