مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-18حوادث

هلال احمر 7 شهر خوزستان به حالت آماده باش کامل در آمد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به احتمال وقوع باران های سیل آسا در شمال و شمال شرق خوزستان، شعب جمعیت هلال احمر هفت شهر این استان به حالت آماده باش کامل در آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خدادادی صبح امروز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع باران های سیل آسا در مناطق شمال و شمال شرقی استان خوزستان، ضمن اعلام وضعیت آماده باش کامل به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های اندیمشک، اندیکا، ایذه، باغملک، دزفول، مسجدسلیمان و لالی یابد تیم های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حالت آماده به باش کامل باشند.

وی ضمن حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات (EOC) از رؤسای شعب جمعیت هلال احمر در این شهرستان ها خواست ضمن هماهنگی با فرمانداران، بخشداران و دهیاران، نسبت به فراخوان و توجیه تیم های سازماندهی شده در خانه های هلال نیز اقدامات لازم را به انجام دهند.

خدادادی گفت: به مردم استان به خصوص ساکنان در مناطق و منازل پرخطر توصیه می شود که بیش از پیش به اخطاریه های صادره از سوی دستگاه های متولی و مسئول توجه کنند و با تیم های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته باشند و از اسکان و حتی توقف در حریم رودخانه های فصلی و مسیل ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر 7 شهر خوزستان به حالت آماده باش کامل در آمد

هلال احمر 7 شهر خوزستان به حالت آماده باش کامل در آمد