مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-18ورزشي

استادیوم وحدت آستارا میزبان لیگ آزادگان شد


با ایجاد بخشی از زیرساخت ها و رفع برخی از کاستی ها، استادیوم وحدت بندر مرزی آستارا مجوز میزبانی برگزاری مسابقات لیگ آزادگان به شکل مشروط را اخذ کرد.

- ایسنا/گیلان مسئول برگزاری لیگ یک ایران، گفت: با ایجاد بخشی از زیرساخت ها و رفع برخی از کاستی ها، استادیوم وحدت بندر مرزی آستارا مجوز میزبانی برگزاری مسابقات لیگ آزادگان به شکل مشروط را اخذ کرد.

فریبرز محمودزاده، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از زیرساخت های استادیوم وحدت این شهرستان، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش های نماینده، فرماندار، شهردار، ورزش و جوانان و دست اندرکاران باشگاه شهرداری آستارا و اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان گیلان، عملیات ایجاد زیرساخت ها برای میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ آزادگان در استادیوم وحدت آستارا فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هنوز خواسته اصلی سازمان لیگ برآورد نشده است، ادامه داد: ما برای برطرف شدن کامل کاستی ها فاصله داریم و به طور یقین کارها متوقف نمی شود.

مسئول برگزاری لیگ یک ایران افزود: ایجاد رختکن ها، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره، تامین سیستم گرمایشی و سایر زیر ساخت ها نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم وحدت آستارا میزبان لیگ آزادگان شد

استادیوم وحدت آستارا میزبان لیگ آزادگان شد