مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-18سياسي

برخورد قاطع با زمین خواران حریم رودخانه ها در کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: با زمین خوارانی که در حریم و بستر رودخانه ها اقدام به ساخت و ساز کرده اند، برخورد قاطع شده و مانع فعالیت آنها شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان و زارعین و بهره برداران حاشیه رودخانه های قشلاق، گاورود و گاوشان برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای بیشترین بهره برداری از حریم و بسترهای رودخانه های کردستان به کار می گیریم اما در این بین نباید قانون را نادیده گرفت.

وی افزود: بهره برداری از بستر و حریم رودخانه ها نیازمند مصوبات دستگاه های اجرایی استان است و در غیر اینصورت توسط دستگاه های نظارتی بازخواست شده و باید جوابگوی آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان ادامه داد: ما می خواهیم کشاورزان بستر رودخانه ها کمترین دغدغه را در استفاده از آب رودخانه ها داشته باشند، اما در این راه باید در کنار هم قرار نگیریم نه در مقابل هم که این امر مانع رسیدن به نقطه مطلوب می شود.

آریانژاد یادآور شد: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده نیز به درستی با زمین خوارانی که در حریم و بستر رودخانه ها اقدام به ساخت و ساز کرده بودند برخورد شده و از کشاورزان واقعی نیز حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با زمین خواران حریم رودخانه ها در کردستان

برخورد قاطع با زمین خواران حریم رودخانه ها در کردستان