مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-18سياسي

کرمانشاه در آستانه وضعیت زرد کرونایی است


فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به شکننده بودن وضعیت کرونایی در این شهرستان گفت: شهرستان کرمانشاه در آستانه قرارگیری در وضعیت زرد کرونایی است.

- فضل الله رنجبر صبح امروز در گفتگو با را تشدید می کند، لذا تجمعات مردم در آرامستان کرمانشاه و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در این گونه از تجمعات باید کاهش یابد، در غیر این صورت درب آرامستان کرمانشاه به روی مردم بسته خواهد شد.

رنجبر با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی شهرداری و مسئولین آرامستان کرمانشاه برای برگزاری جمعه آخر سال افزود: شهرداری کرمانشاه باید نسبت به ساماندهی دستفروش ها و روز بازارها به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی اقدام کند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به صدور مجوز تردد خارج از استانی توسط پلیس راه و عدم ارائه این مجوز در فرمانداری کرمانشاه گفت: پلیس راه استان کرمانشاه تنها برای افرادی که مأموریت اداری داشته و یا کسانی که برای کار یا موضوع بیماری که مدارک پزشکی را ارائه کرده اند، برگه تردد را صادر می کند.

وی با اشاره تداوم محدویت های تردد شبانه در شهر کرمانشاه ادامه داد: طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار بامداد همچنان در سطح شهر کرمانشاه اجرا می شود و رانندگان متخلف قطعاً جریمه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در آستانه وضعیت زرد کرونایی است

کرمانشاه در آستانه وضعیت زرد کرونایی است