مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-18سياسي

برای ایجاد اتحادیه اسلامی نیازمند واژگان قرآنی هستیم


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دوره جدید یک آرمان بزرگ برای خودش در نظر گرفته و نوعی نوسازی و بهره مندی از عقلانیت در جهان اسلام برای دستیابی به وحدت امت اسلامی را مد نظر قرار داده که برای رسیدن به آن نیازمند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام حمید شهریاری امروز در نشست با اعضا کمیسیون اقوام فرق و مذاهب، اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دوره جدید یک آرمان بزرگ برای خودش در نظر گرفته و طبق حکمی که مقام معظم رهبری برای این مجمع صادر کردند نوعی نوسازی و بهره مندی از عقلانیت در جهان اسلام برای دستیابی به وحدت امت اسلامی را مدنظر قرار داده است.

وی افزود: ما یک نوآوری و یک نظریه پردازی نوین در سطح جهان اسلام با عنوان اتحادیه اسلامی صورت دادیم و معتقد هستیم این امکان وجود دارد که در گام دوم انقلاب دارای یک اتحادیه در سطح جهان اسلام شویم.

دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد اتحادیه اسلامی نیازمند واژگان قرآنی هستیم، تأکید کرد: امت واحده یعنی همه مسلمانان در سراسر جهان زیر یک چتر قرار گیرند که آن معیت با رسول الله است.

معیت با رسول الله دو ویژگی دارد یکی تقابل با دشمن و دیگری دوستی و مهربانی با یکدیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ایجاد اتحادیه اسلامی نیازمند واژگان قرآنی هستیم

برای ایجاد اتحادیه اسلامی نیازمند واژگان قرآنی هستیم