مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-18فرهنگي

موسیقی پاپ در ایران آسیب شناسی شد/ قصه یک آشپزی اشتباه!


دومین نشست بخش پژوهش سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با موضوع «آسیب شناسی موسیقی پاپ در 2 دهه گذشته» با حضور محمدرضا چراغعلی و پدرام کشتکار برگزار شد.

- دومین نشست بخش پژوهش سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر با موضوع آسیب شناسی موسیقی پاپ در 2 دهه گذشته با حضور محمدرضا چراغعلی و پدرام کشتکار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، در دومین نشست بخش پژوهش سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر که با مشارکت شبکه رادیویی گفتگو برگزار شد، محمدرضا چراغعلی آهنگساز و مدرس موسیقی و پدرام کشتکار آهنگساز با موضوع آسیب شناسی موسیقی پاپ در 2 دهه گذشته به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

هنرمندان ممتازی که دوست ندارند اسم آنها را خواننده پاپ بگذاریم در ابتدای این نشست محمدرضا چراغعلی آهنگساز موسیقی گفت: اتفاقاتی که در صد سال گذشته در موسیقی ایران افتاد و به مرور تکنولوژی وارد آن شد، این تصور را به وجود آورد که هر نوع موسیقی را که با ریتم همراه باشد موسیقی جاز می نامند، در صورتی که موسیقی جاز خودش یک شاخه ای از موسیقی است که عمدتاً ریشه غربی دارد و مربوط به موسیقی ایرانی نمی شود.

در حال حاضر بیشتر افرادی که دارند تصنیف ایرانی می خوانند باید نام آثارشان را تصنیف پاپ بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی پاپ در ایران آسیب شناسی شد/ قصه یک آشپزی اشتباه!

موسیقی پاپ در ایران آسیب شناسی شد/ قصه یک آشپزی اشتباه!