مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-18اقتصادي

بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از اختصاص 126 متر زمین برای احداث و راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، احمد میرزایی، افزود: برای راه اندازی این بازارچه مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ساخت آن از محل اعتبارات استانی تأمین و عملیات ساخت این بازارچه به زودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: با احداث این بازارچه 10 غرفه صنایع دستی با پیش بینی اشتغال 20 نفر فراهم خواهد شد و امید می رود احداث این بازارچه بتواند گامی مؤثر برای رونق تولید صنایع دستی در این شهرستان باشد.

میرزایی اظهار کرد: تفاهم نامه واگذاری زمین بین شهرداری و شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی منعقد شده است و شروع عملیات به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب با تأکید بر لزوم هم افزایی دستگاه ها و نهادهای ذیربط، ابراز امیدواری کرد: با استمرار در برگزاری جلسات کارگروه مهر و میراث: با هدف توسعه همکاری های همه جانبه، ایجاد تعامل بین ادارات ذیربط و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های محلی، فعالان و تشکل های مردم نهاد، فعالیت کارگروه مهر و میراث، اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می شود

بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می شود