مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-18اقتصادي

افزایش طول آزادراه های کشور به 3100 کیلومتر/ 9 پروژه آزادراهی افتتاح می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر 2500 کیلومتر آزادراه در کشور داریم، گفت: 660 کیلومتر آزادراه با احتساب آزادراه غدیر در دست ساخت است که با تکمیل آنها در سال 1400 به طول3100 کیلومتر آزادراه در کشور خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، خیرالله خادمی امروز در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز وزیر راه و شهرسازی، رییس پلیس راهور ناجا و استانداران 4 استان بازدیدی از آزادراه تکمیل شده غدیر دارد و این پروژه تا روز 13 رجب ( پنجشنبه هفتم اسفند) به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: آزادراه غدیر آزادراه های قزوین و البرز را به یکدیگر متصل می کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اضافه کرد: آزادراه غدیر بخشی از کریدور شرقی غربی و شمالی جنوبی است و بخشی از بزرگراه آسیایی در کشور ما محسوب می شود، پیش از این بارهای ترافیکی که از کریدورهای شمالی جنوبی و شرقی غربی به تهران و البرز می رسید با ترافیک مواجه می شد اما با تکمیل این آزادراه، ترافیک مسیر های ترانزیتی در مناطق مذکور کاهش می یابد.

خادمی اظهار کرد: این مسیر آزادراهی از چرمشهر آغاز می شود و پس از عبور از جنوب تهران و جنوب استان البرز به آبیک قزوین می رسد ولی از داخل محدوده تهران و البرز عبور نمی کند و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش طول آزادراه های کشور به 3100 کیلومتر/ 9 پروژه آزادراهی افتتاح می شود

افزایش طول آزادراه های کشور به 3100 کیلومتر/ 9 پروژه آزادراهی افتتاح می شود