مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-18سياسي

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی: جمع سپاری به سبک انقلاب


اکنون، جنگجویان اقتصادی نه تنها در یک نظام هماهنگ (سپاه اقتصادی) و با تقسیم کار مشخص فعال نیستند بلکه در دل بوروکراسی کُند و نابود کننده و قواعد دست و پاگیر و انبوهی از مجوزهای غیر ضروری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مجید فولادگر رییس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی در یادداشتی نوشت: چند سالی است که مفهوم جمع سپاری توسعه یافته و کاربردی شده است.

جمع سپاری یعنی حل یک مسئله بر اساس توانمندی جمع کثیری از مردم.

بعنوان مثال، تایپ کتب قدیمی (نسخ خطی) یک کتابخانه بزرگ در بریتانیا با عکس گرفتن از صفحات و خورد کردن عبارات و قرار دادن آن ها در صفحات احراز هویت اینترنتی به گونه ای که عملا میلیاردها تایپیست این کتب را بدون هزینه تایپ کنند.

این روش، در تلفیق با هوش مصنوعی برای آموزش ربات های هوشمند جهت پردازش تصاویر نیز بکار می رود و البته هزاران مثال از این جنس وجود دارد که فعالان حوزه علم و فناوری با شوق و ذوق و شگفت زده خواهد بود.

اکنون، جنگجویان اقتصادی نه تنها در یک نظام هماهنگ (سپاه اقتصادی) و با تقسیم کار مشخص فعال نیستند بلکه در دل بوروکراسی کُند و نابود کننده و قواعد دست و پاگیر و انبوهی از مجوزهای غیر ضروری، گرفتار شده اند و توان مبارزاتی آنان در درون کشور، به شدت مستهلک می شود و اساسا انگیزه و اراده حرکت از آنان سلب می گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی: جمع سپاری به سبک انقلاب

جنگندگی برای پیشرفت انقلاب اسلامی: جمع سپاری به سبک انقلاب