مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-18سياسي

روایت عکاس ایسنا، از ثبت اولین مشاهدات کرونایی کشور در قم


در اوایل تسلط کرونا، رعب و وحشت حاصل از آن، غسل و تدفین اسلامی اجساد کرونایی را ناممکن کرده بود که باحضور طلبه های جهادی در این عرصه، - ایسنا/قم عکاس خبری ایسنا، گفت: در اوایل تسلط کرونا، رعب و وحشت حاصل از آن، غسل و تدفین اسلامی اجساد کرونایی را ناممکن کرده بود که باحضور طلبه های جهادی در این عرصه، این امر به درستی به وقوع پیوست.

احمد ظهرابی از عکاسان خبرگزاری ایسنا و از برجسته ترین عکاسان استان قم، در سالروز همه گیر شدن کرونا در کشور، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: شهر قم در اطلاع رسانی سریع و دقیق اخبار کرونا بسیار عالی بود، بطوریکه همه اخبار و آمار پوشش داده می شد و مردم در جریان روزانه آمار مبتلایان و مرگ ومیر کرونایی قرار می گرفتند.

وی افزود: سیاه نمایی علیه قم از اول شروع کرونا آغاز شد و به لحاظ شخصیت سیاسی و مقدس این شهر، چه در داخل و چه در خارج از کشور عناد و دشمنی فراوانی از سوی این افراد پیدا کرد، با این وجود علی رغم واکنش های ناگواری که انتظار می رفت، اولین مورد ابتلا به کرونا را به جهت اطلاع رسانی سریع و رعایت و پیشگیری از ابتلا به مردم اعلام کرد تا پروتکل های حفاظتی سریع تر شکل گیرد.

ظهرابی بااشاره به تنش های زیادی که بر شهر قم متحمل شد، خاطرنشان کرد: در زمان اوج گیری این ویروس محدودیت های زیاد بر کادر خبرنگاران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عکاس ایسنا، از ثبت اولین مشاهدات کرونایی کشور در قم

روایت عکاس ایسنا، از ثبت اولین مشاهدات کرونایی کشور در قم