مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-18سياسي

700 مورد بازرسی بهداشتی از ادارات استان سمنان صورت گرفته است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه 700 مورد بازرسی از ادارات استان صورت گرفته است، گفت: ماسک زدن همچنان در ادارات اجباری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و خواهد بود، افزود: با عنایت به نزدیکی به شب عید و مراجعه مردم به بازار و مغازه ها، نیاز است تا در این خصوص طی جلسه ای با گروه های مرجع، سازماندهی جدیدی صورت بگیرد.

حساسیت قابل تقدیر هیئت های مذهبی استان سمنان عضو ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون نیز در حال انجام است که انشاالله با انجام این مهم و مراحل نهایی تست واکسن ایرانی و ورود سایر واکسن هایی که از سایر کشورها خریداری می شود، شاهد واکسیناسیون عمومی و کاهش بیماری و از بین رفته چرخه انتقال باشیم، تاکید کرد: ماسک زدن همچنین اجباری و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چرا که این مهم می تواند تا 96 درصد از انتقال بیماری جلوگیری کند.

سعدالدین با بیان اینکه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با قدرت همچون گذشته و در بحث بیماریابی ادامه خواهد داشت، گفت: ماسک، مواد ضد عفونی کننده و وسایل مورد نیاز برای مقابله با گسترش بیماری به اندازه کافی وجود داشته و کمبودی نداریم و لذا امیدواریم بتوانیم با آگاهی بیشتر و اطلاع رسانی گسترده برای تمامی مردم، صنوف، ادارات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 مورد بازرسی بهداشتی از ادارات استان سمنان صورت گرفته است

700 مورد بازرسی بهداشتی از ادارات استان سمنان صورت گرفته است