مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-18سياسي

مرحله مقدماتی «سه دقیقه با کتاب» در قزوین برگزار شد


مرحله مقدماتی مسابقه کتاب خوانی «سه دقیقه با کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتابخوانی آنان برگزار شد.

- ایسنا/قزوین مرحله مقدماتی مسابقه کتاب خوانی سه دقیقه با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتابخوانی آنان برگزار شد.

مرحله استانی رویداد سه دقیقه با کتاب برای نخستین بار در سال تحصیلی 1400 _ 1399 با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اجرا شد و موضوع اصلی آن، معرفی کتاب توسط دانشجویان بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، مرحلهٔ مقدماتی این مسابقات آذرماه سال جاری در قزوین برگزار شد و پس از فراخوان، دانشجویان دانشگاه های استان قزوین و دانشجویان قزوینی که محل تحصیلشان خارج از استان بود، 17 دانشجو ویدئوی سه دقیقه ای معرفی کتاب خود را به دبیرخانهٔ مسابقات ارسال کردند.

دانشجویانی از دانشگاه های شهید بهشتی تهران، شاهد تهران، بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، علوم پزشکی قزوین، فرهنگیان قزوین، آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و فنی مهندسی بویین زهرا در این فراخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله مقدماتی «سه دقیقه با کتاب» در قزوین برگزار شد

مرحله مقدماتی «سه دقیقه با کتاب» در قزوین برگزار شد