مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-18اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی پروژه آزادراه آبیک- چرمشهر


قزوین_ وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه راندمان پیشرفت پروژه آزادراه غدیر سالانه 20 درصد بوده از پیشرفت 95 درصدی این پروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد سلامی صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه آزادراه آبیک _چرمشهر اظهار کرد: امروز در آستانه افتتاح پروژه آزادراه غدیر قرار گرفته ایم که می تواند بخش بزرگی از مشکلات ترافیکی استان البرز و تهران را حل کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بازدید برای بررسی آخرین پیشرفت های پروژه و روند تکمیل و کاستی های آن انجام می شود تا انشاالله این پروژه به زودی توسط رییس جمهور محترم افتتاح شود.

وی با بیان اینکه پروژه تا به امروز 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اذعان کرد: این پروژه یکی از آزاد راه های متفاوت توسعه کشور محسوب می شود که در یک زمانبندی فشرده با بودجه ای بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان در عرض 5 سال ساخته و به بهره برداری می رسد و شاید تنها پروژه در مقیاس ملی باشد که در طول یک دولت برنامه ریزی و به بهره برداری رسیده است.

اسلامی تصریح کرد: راندمان پیشرفت پروژه سالانه 20 درصد بوده است که نسبت به پروژه های مشابه یک رقم بی نظیر است و نشان می دهد توان مدیریتی و مهندسی کشور و تعامل دستگاه ها تا چه میزان رشد و پیشرفت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی پروژه آزادراه آبیک- چرمشهر

پیشرفت 95 درصدی پروژه آزادراه آبیک- چرمشهر