مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-18سياسي

برگزاری مراسم تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه در لرستان


آیین تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در لرستان با حضور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در خرم آباد برگزار شد.

- ایسنا/لرستان آیین تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در لرستان با حضور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در خرم آباد برگزار شد.

آیین تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه در لرستان، 29 بهمن ماه با حضور بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه کشور و جمعی از مسئولان قضایی لرستان در خرم آباد برگزار شد و 32 وکیل پایه یک دادگستری به جرگه وکلای استان لرستان اضافه شدند.

علی بهاری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه در این مراسم با تسلیت درگذشت دکتر الهیار ملکشاهی، رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: مرحوم الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تا مدارج عالی پیش رفتند و در قامت رییس کمیسیون قضایی مجلس، نماینده ارزشمندی برای حقوقدانان بود.

وی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه خوبی که با تأمین اجتماعی منعقد شد سقف حق بیمه ای که وکیل می تواند پرداخت کند، چهار برابر حقوق است و وکلا می توانند میزان حق بیمه را پرداخت کند، ادامه داد: وکیلی که به دنبال رضایت خدا و حل مشکل مردم است، خدا به زندگی او برکت می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه در لرستان

برگزاری مراسم تحلیف 32 کارآموز مرکز وکلای قوه قضاییه در لرستان