مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-18سياسي

فقط مسوولان کردستان می توانند از این تونل عبور کنند+فیلم


مردم بخش سرشیو و کوماسی مریوان می گویند: در حالیکه تونل باغان در مسیر جدید سنندج به مریوان اتمام شده است اما فقط خود مسوولان اجازه تردد از آن دارند و برای مردم ممنوع است.

- یک بام و دو هوا نیست، چرا مسئولان و کارکنان ادارات دولتی حق عبور از این مسیر را دارند ولی مردم حق ندارند، به مرم هم اجازه بدهند از مسیر تونل برای رفت و آمد استفاده کنند این کار بخش زیادی از مشکلات مردم این بخش را رفع می کند.

تردد در تونل برای مردم خطرناک است! آقایان مسئول به ما می گویند: پروژه هنوز تمام نشده و عبور از آن به دلیل عدم روشنایی خطر دارد یعنی تنها برای مردم عادی مشکل آفرین است! ادریس علیمرادی عضو شورای روستای جانوره هم در این رابطه گفت: احداث جاده جدید سنندج ـ مریوان به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان سال 1388 مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه 11 سال از تصویب ساخت این پروژه می گذرد اما اکنون بنا به گفته مسئولان بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیمرادی افزود: قطعه مهم این پروژه که تونل باغان - شیخ عطار است اتمام شده و اکنون مورد استفاده مسئولان قرار می گیرد ولی به مردم این منطقه اجازه استفاده نمی دهند.

وی با بیان اینکه این رویه نوعی حس تبعیض در مردم ایجاد می کند، گفت: این درست نیست که مسئولان حقی فراتر از مردم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط مسوولان کردستان می توانند از این تونل عبور کنند+فیلم

فقط مسوولان کردستان می توانند از این تونل عبور کنند+فیلم