مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-18فرهنگي

اما و اگرهای اکران نوروزی و نگرانی از تکرار یک تجربه


در حالی که نام چند فیلم به عنوان گزینه های اکران نوروزی مطرح است، برخی پخش کننده های این فیلم ها تاکید دارند که هنوز به طور قطعی خبری از اکران نوروزی نیست جرا که حمایت های لازم برای کسب رضایت صاحبان فیلم ها باید تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم بی همه چیز یکی از آثار پرمخاطب جشنواره فجر امسال از اولین فیلم هایی بود که نامش برای اکران در نوروز از سوی پخش کننده اش - علی سرتیپی، مدیر پخش فیلمیران - اعلام شد.

همچنین سعید خانی که فیلم دینامیت را آماده اکران دارد نیز گفته بود در صورتی برای اکران نوروز آماده می شود که شرایط ویژه ای برای حمایت از فیلم ها وجود داشته باشد.

براین اساس شورای صنفی نمایش هم در جلسه اخیر خود از تدوین آیین نامه اکران سال 1400 خبر داد و اعلام شد تا کنون چهار فیلم متقاضی اکران نوروزی هستند و به نظر می رسد این فیلم ها بی همه چیز و دینامیت ، چپ راست و درخت گردو باشند.

اما پخش کننده های بعضی از این فیلم ها تاکید می کنند که با وجود شرایط فعلی و حمایت هایی که تاکنون بوده امکان اکران آثارشان وجود ندارد.

در این باره امیرحسین حیدری - مدیر دفتر پخش نمایش گستران - به ایسنا می گوید: فیلم هایی که اسامی شان به عنوان فیلم های اکران نوروزی مطرح شده درست نیستند چون همه چیز فعلا در حد یک پیشنهاد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای اکران نوروزی و نگرانی از تکرار یک تجربه

اما و اگرهای اکران نوروزی و نگرانی از تکرار یک تجربه