مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 21:352021-02-17سياسي

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسئولان با نظرات کارشناسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلیل محبی معاون پژوهش های سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست پاتوق انقلاب با موضوع جوان گرایی از دولت تا شورای شهر با حضور محسن مهدیان معاون خبر خبرگزاری فارس برگزار شد، - معاون سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی گفت: کشور نیاز به کار دارد اما کار بدون فکر مساوی با خرابی بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جلیل محبی معاون پژوهش های سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست پاتوق انقلاب با موضوع جوان گرایی از دولت تا شورای شهر با حضور محسن مهدیان معاون خبر خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: در دیدار رهبری با خانواده معظم شهید سلیمانی اشاره کردند که ایشان باهوش بالایی پیش بینی می کردند و در اینجا مسئله ما پیر یا جوان نیست.

وی با اشاره به تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی گفت: کشور نیاز به کار دارد اما کار بدون فکر مساوی با خرابی بیشتر است.

معاون سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در موضوع نظرات رهبری در خصوص رأی ممتنع و تصمیم گیری نمایندگان بیان کرد: در طول چند دوره اخیر مجلس صرفاً 2 یا 3 نفر را دیدم که بدون مطالعه و پرسش رأی نمی دادند و حتی به شخص دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسئولان با نظرات کارشناسی

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسئولان با نظرات کارشناسی