مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 21:152021-02-17سياسي

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی


معاون سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی گفت: کشور نیاز به کار دارد اما کار بدون فکر مساوی با خرابی بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلیل محبی  معاون پژوهش های سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست پاتوق انقلاب با موضوع جوان گرایی از دولت تا شورای شهر با حضور آرای نمایندگان و رأی گیری شفاف مجلس پیش از رأی گیری الکترونیکی عنوان کرد: مردم باید بدانند وکلای آن ها به چه موضوعی رأی داده یا نداده اند که در این میان عده ای به علت منافع یا هر موضوعی اجازه نمی دهند.

وی با اشاره به نیاز به عقل و تجربه برای تصمیم گیری و عدم وجود این موارد در امروز، ادامه داد: در بیانیه گام دوم به جوان مؤمن، دانا و کارآمد اشاره شده و پرسش اینجا است که تا چه زمانی پس از 42 سال باید آزمون و خطا کنیم و مملکت داری نیاز به تجربه و علم دارد.

 معاون سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست با اشاره به عدم تصمیم گیری صحیح توسط دولت و مجلس به تبع اتخاذ تصمیمات و سیاست گذاری های کلی نظام تصریح کرد: جوانی که با سهمیه وارد دانشگاه شده، پشت درب اتاق مسؤول به دنبال حکم مشاوره بوده و با رانت مسیر بالارفتن را طی کرده، درد است که گمان می کنند انقلاب این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی

دفاع محبی از شفافیت آرای نمایندگان/ تناقض تصمیم گیری مسؤولان با نظرات کارشناسی