مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-17سياسي

جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران باشد


استاندار قم با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم در نظام اسلامی تصریح کرد: جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران کشور در هر رده و پایه ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه استان قم سخن می گفت با اشاره به حمایت و عنایت مراجع عظام تقلید و علما از دولت و مدیریت استان قم اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با عمل به وظایف خود زمینه سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

وی نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری را با عنوان و تحقق این شعار محور برنامه های مدیریت استان در سال جاری بوده است، به احیای برخی واحدهای نیمه فعال و راکد طی یک سال اخیر توجه داد و افزود: 54 واحد نیمه فعال و راکد استان طی یک سال اخیر به مدار تولید بازگشته اند.

وی تعیین تکلیف واحدهای تملک شده توسط بانک ها را از دیگر محورهای فعالیت مسؤولان استان دانست و اذعان کرد: روزهای سه شنبه هر هفته در استان با عنوان سه شنبه های اقتصادی به رسیدگی مستقیم و میدانی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اختصاص دارد.

استاندار قم همچنین به برنامه ریزی برای اجرای طرح توسعه 445 واحد صنعتی در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در دهه فجر سال جاری افتتاح 212 پروژه در استان، زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران باشد

جلب رضایت مردم باید در دستور کار همه مدیران باشد