مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 20:102021-02-17سياسي

همایش واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یکصدمین سالگرد کودتای سوم اسفند1299، به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، - همایش نیم روزه پس از یک قرن؛ واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 با حضور و سخنرانی اساتید برجسته به صورت مجازی و پخش از طریق ادوبی کانکت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در یکصدمین سالگرد کودتای سوم اسفند1299، به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همایش نیم روزه پس از یک قرن؛ واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 با حضور و سخنرانی اساتید برجسته به صورت مجازی و پخش از طریق ادوبی کانکت برگزار می شود.

دکتر محسن ردادی عضو هیات علمی گروه مطالعات انقلاب اسلامی و دبیر علمی این همایش گفت: پیش از این، پنج کرسی ترویجی و دو نشست علمی با حضور صاحب نظران جهت واکاوی کودتایی 1299 توسط گروه های مطالعات انقلاب اسلامی، ادبیات اندیشه و فرهنگ پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه به عنوان پیش نشست همایش پس از یک قرن؛ واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 برگزار گردید.

ردادی افزود: در روز همایش، از کتاب جستار هایی درباره کودتای سوم اسفند 1299 (توسعه برونزا و کشورسازی وابسته) که مجموعه مقالات مربوط به همایش واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 است، رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 برگزار می شود

همایش واکاوی کودتای سوم اسفند 1299 برگزار می شود