مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 19:452021-02-17حوادث

برخورد مرگبار موتورسیکلت با بلوار در بردخون


مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: برخورد یک موتورسیکلت با بلوار در شهر بردخون دو کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیر، حسین ناظمیان پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: ساعت 19 و 41 دقیقه با تماس مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان دیر مبنی بر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با بلوار در شهر بردخون روبروی اداره محیط زیست، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 این شهر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: در این حادثه یک موتورسیکلت با 2 سرنشین که از اتباع افغانستانی بودند با برخورد به بلوار دچار ضربه به اندام های حیاتی شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان که سنی حدود 22 سال داشت به علت ضربه به سر و اندام های حیاتی در دم فوت کردند و سرنشین دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تیم اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اعزام شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر توضیح داد: وضعیت مصدوم اعزامی به بیمارستان که 18 سال سن دارد وخیم گزارش شده است.

ناظمیان پور با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش موثری در کاهش تصادفات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مرگبار موتورسیکلت با بلوار در بردخون

برخورد مرگبار موتورسیکلت با بلوار در بردخون