مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-17اجتماعي

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر کامل انجام نشد


شیوع کرونا جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر را با محدودیت هایی مواجه کرد، زیرا تهدید سلامت این افراد در اماکنی که برای نگهداری آنها در نظر گرفته شده است مورد توجه ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد جعفر طولابی در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر عدم جمع آوری مرحله ای جمع آوری این افراد در دستور کار قرار دارد.

طولابی در خصوص ساماندهی کودکان کار نیز  توضیح داد: تاکنون 140 کودک کار در قالب کمیته و کارگروه های مختلف توسط بهزیستی جمع آوری شده که تعدادی از آنها در مراکز تحت پوشش نگهداری و تعدادی دیگر نیز تحویل خانواده ها داده شده است.

وی بیان کرد: متناسب با شرایط آسیب پذیری خانواده ها تحت حمایت ویژه کمک های معیشتی، مهارتی، آموزش و اشتغال زایی قرار می گیرند.

فرماندار خرم آباد خاطر نشان کرد: همچنین ورود سازمان های مردم نهاد در راستای جمع آوری و حمایت از کودکان کار در قالب کارگروه ویژه مصوب شده است.

طولابی در مورد شیوع موج چهارم محدودیت های ابلاغ شده را اعمال می کنیم.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای شهر افزود: به محض ابلاغ وزیر کشور ما هم آمادگی داریم تا انتخاباتی سالم و توام با آرامش را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر کامل انجام نشد

ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر کامل انجام نشد