مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-17سياسي

اعمال قانون 700 راننده در ساعات منع تردد شبانه در کرمان


رییس پلیس راهور شهرستان کرمان با اشاره به اینکه به طور متوسط، شبانه 700 راننده اعمال قانون می شوند، افزود: تعداد زیادی از رانندگان مراجعه می کنند تا جریمه آن ها بخشیده شود و این امکان پذیر نیست.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس راهور شهرستان کرمان با اشاره به اینکه به طور متوسط، شبانه 700 راننده اعمال قانون می شوند، افزود: تعداد زیادی از رانندگان مراجعه می کنند تا جریمه آن ها بخشیده شود و این امکان پذیر نیست.

دکتر ارسلان اسکندری مدیر مرکز بهداشت شهرستان کرمان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کرمان با اشاره به اینکه تعداد تیم های مراقبتی بسیج در شهرستان کرمان 88 تیم است، گفت: به همین میزان تیم حمایتی از طرف بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مرکز بهداشت همکاری کنند و تعداد تیم های نظارتی در مرکز بهداشت شهرستان کرمان 33 تیم است.

وی افزود: تعداد تست های رپید انجام شده از ابتدای طرح شهید سلیمانی در شهرستان کرمان 26608 مورد بوده که از این تعداد تست 1781 نفر مثبت شده است.

اسکندری با بیان این که علاوه بر تست های رپید تست پی سی آر نیز انجام می شود، گفت : در طرح شهید سلیمانی تاکنون 20639 تست پی سی آر انجام گرفته که 7794 مورد آن ها مثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 700 راننده در ساعات منع تردد شبانه در کرمان

اعمال قانون 700 راننده در ساعات منع تردد شبانه در کرمان