مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 15:152021-02-17اقتصادي

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای تنگاری دشتروم/بهره مندی 250 خانوار از آب شرب پایدار


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از افتتاح پروژه آبرسانی به روستای تنگاری دشتروم خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه آبرسانی 250 خانوار با جمعیتی بیش از 1000 نفر در دو روستای تنگاری و ده کهنه از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از افتتاح پروژه آبرسانی به روستای تنگاری دشتروم خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه آبرسانی 250 خانوار با جمعیتی بیش از 1000 نفر در دو روستای تنگاری و ده کهنه از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

علمدار آرمین افزود: در این مراسم با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهار کرد: فقدان آب شرب پایدار از چالش های اصلی اهالی این روستا بود که با اجرای این پروژه این مشکل نیز برطرف شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های نماینده شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و اهتمام جدی بسیج سازندگی سپاه فتح استان این پروژه طی مدت دو هفته اجرا و وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 3 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد:این پروژه 1400 متر لوله پلی اتیلن 110 میلی متر و 4 اینچ فلزی اجرا شد.

آرمین تاکید کرد: با اجرای این پروژه آبرسانی 250 خانوار با جمعیتی بیش از 1000 نفر در دو روستای تنگاری و ده کهنه از نعمت آب شرب پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای تنگاری دشتروم/بهره مندی 250 خانوار از آب شرب پایدار

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای تنگاری دشتروم/بهره مندی 250 خانوار از آب شرب پایدار