مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-17بين الملل

ترامپ وکیل شخصی خود را کنار گذاشت


سخنگوی رییس جمهور سابق آمریکا گفت، وکیل شخصی وی در حال حاضر نماینده هیچ کدام از مسائل حقوقی او نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، رودی جولیانی وکیل شخصی خود را کنار گذاشته است.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، جیسون میلر سخنگوی ترامپ روز چهارشنبه گفت: شهردار [پیشین نیویورک] جولیانی در حال حاضر نماینده هیچ کدام از مسائل حقوقی رییس جمهور ترامپ نیست .

میلر اندکی بعد در حساب توییتری شخصی خود نوشت، با اینکه جولیانی در پرونده هایی که علیه ترامپ وجود دارد فعالیتی ندارد، همچنان یک دوست و متحد رییس جمهور سابق آمریکا محسوب می شود.

اظهارات سخنگوی ترامپ پس از آن صورت می گیرد که بنی تامپسون قانون گذار دموکرات آمریکا به همراه انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان پرونده شکایتی را علیه ترامپ تنظیم کردند.

این اولین پرونده شکایت علیه ترامپ در ارتباط با حمله به کنگره آمریکا محسوب می شود و علاوه بر رییس جمهور سابق آمریکا، اسامی جولیانی و گروه های راست افراطی پسران مغرور و وفاداران به سوگند نیز در آن درج شده است.

اخیراً روزنامه واشنگتن پست به نقل از دو مقام کاخ سفید نوشت، روابط ترامپ و جولیانی وکیل شخصی او شکراب شده و به دستیارانش گفته است دستمزد وی را پرداخت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ وکیل شخصی خود را کنار گذاشت

ترامپ وکیل شخصی خود را کنار گذاشت