مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-17سياسي

ربیعی: به جای حمایت از شرکت ها فرد کارافرین را مورد حمایت قرار می دهیم


آیین نامه ای در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده که به جای حمایت از شرکت ها فرد کارآفرین را مورد حمایت قرار دهیم.

- سخنگوی دولت گفت: آیین نامه ای در کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده که به جای حمایت از شرکت ها فرد کارآفرین را مورد حمایت قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در جریان بازدید از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در جمع خبرنگاران در ارتباط با حمایت از بحث اشتغال گفت: امروز روز ملی کارآفرینی است و در حقیقت سالروز ابلاغ اقتصاد مقاومتی نیز هست و ما در ارتباط با کارآفرینی بخصوص وقتی که با تحریم هم روبرو شدیم جهت گیری های درستی را در این دوران اتخاذ کردیم و کارآفرینی در سال های اخیر به سمت کارآفرینی های متوسط و خرد آمد و بخصوص کارآفرینی خرد و روستایی را باید بیشتر مورد توجه قرار می دادیم و جزو سیاست گذاری های ما بود .

وی با بیان این که اکنون در مرحله کارآفرینی حمایتی هستیم، افزود: در بخش کارآفرینی روستایی زیرساخت های بسیار خوبی را طی 4 دهه بعد از انقلاب ایجاد کردیم، البته مشکل بزرگ ما این بود که این زیرساخت ها به معیشت روستاییان گره نخورده بود و مهاجرت دائم از روستاها رخ می داد.

وی ادامه دا: برنامه ریزی که صورت گرفت تا امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان وام 4، 6 و 10 درصدی به کارآفرینی روستایی اختصاص دادیم و این موجب شد سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: به جای حمایت از شرکت ها فرد کارافرین را مورد حمایت قرار می دهیم

ربیعی: به جای حمایت از شرکت ها فرد کارافرین را مورد حمایت قرار می دهیم